1. Pääsääntönä eheytykselle on nopeus. Poista onglemakohdat elämästäsi välittömästi käyttämällä valkoista, nukkaamatonta paperinenäliinaa. Kostuneita silmiä painellaan hellästi ei hangata.

2. Vaikeat ehetystilanteet kuten riita sukulaisten kanssa, musta silmä, mies/vaimo-ongelmat - ensin tee kuten kohdassa 1. ja ellei ongelma poistu, voit toisena vaihtoehtona käyttää alkoholia sisäisesti (vähintään 60%) ja nenäliinaa yhdessä.

3. Mikäli ongelma ei näin postu ja elämäsi ala ehetytymään suosittelen kääntymistä ammattilaisen puoleen.

* * *

Ensimmäisen kerran poistin nyt yhden kirjoitukseni. Siinä minun piti alunperin kirjoittaa ihanasta tytärestäni, jotain suloista ja hymyillyttävää mutta kirjoituksesta tulikin henkilökohtainen ruikutustarinani siitä kuinka minulle oli kerran käynyt kurjasti. No voi, voi minua parkaa. Ja nyt en tarkoita sitä, että täällä ei saisi ruikuttaa omasta laiffistaan vaan sitä, että se aihe oli minusta aivan turha.

Jostain syystä en halunnut sitä ruikutuskirjoitusta tähän. Elämässä kun sitä on ihan tarpeeksi. Kirjoitan mielummin siitä miten potkia itseään persuksiin kun elämä potkii sinua. Jatketaan siis tästä toisella tyylillä eteenpäin. Toki ruikutan jos siltä joskus tuntuu. Mutta ei nyt eikä tuosta omasta aiheesta.

* * *

Anyway. Pieni tyttäreni on sairas. Paha yskä, nuha ja kuume riivaa 2,5 vuotiasta pientämme. Minulle on ollut täysi yllätys se, että näin pienet oksentavat liman pois itsestään (onhan sen jotenkin ulos tultava) koska eivät osaa sitä kakoa ulos kuten me 'aikuisemmat'. Viime yönä sain sitten ykät selkääni (hän nukkui sängyssämme keskellä) ja aamulla hän sitten vielä ykäsi tuplat sänkyyni. Onneksi ehdin juuri nousta siitä pois. Olen nyt lakanapyykillä, lapsi nukahti omaan sänkyynsä Nalle Puhia katsellen ja minä pähkäilen mihin tässä ryhtyisi. Onneksi huomenna on perjantai ja sitten viikonloppu. Toivotaan, että nassukkamme paranee, eikä saa mitään vakavampaa kuten keuhkokuumetta tms.

Häivyn hommiin.

* * *